Pakke julegaver til barn på krisesenter

I dag har jeg pakket inn julegaver på jobb. Egmont, som jeg jobber for, har som tradisjon at de gir bort spill og filmer til barn som av ulike grunner må feire jul på et krisesenter. De ansatte kalles inn til dugnad, og dette er en av de hyggeligste dugnadene jeg vet om. Til sammen pakker vi over hundre gaver, og det er en fin måte å få bidra litt på. Så selv om jeg egentlig ikke hadde tid til dette i dag, så måtte jeg være med på denne fine tradisjonen i dag også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg