Tre uker til julaften

I dag er det bare tre uker til julaften! Jeg begynte nedtellingen på åtte uker, nå er det bare tre uker igjen. Hurra! (Eller, egentlig så var dette i går. Har vannkopper i hus, så ting er litt på halv tolv)

Jeg er endelig i gang med julebaksten, og en dag for sent fikk jeg pakket 48 kalendergaver i helga. I dag skal jeg på julekonsert med Adam Douglas på Konserthuset. (Mamma er storfan!) Det tror jeg blir bra!

Og mens jeg fortsetter å telle ned, koser jeg meg med mine to julekalendre. Jeg fikk nemlig en julekalender av Inger-Lise også, 24 deilige Ferrero rocher i kakeboks. Nyyydelig! 

20 sjokolader igjen til jul!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg