Jul på jobb

De fleste av oss har noen tradisjoner som hører med for at det skal bli jul på ordentlig. En av mine, er å pynte juletreet på jobb. I år har jeg byttet avdeling, og selv om det er flere jeg ikke kjenner så godt, så forsøker jeg å ta med meg tradisjonene til den nye avdelingen, selv om jeg risikerer å bli sett på som litt (jule)rar. Så i dag, etter arbeidstid, ble treet pyntet, sammen med min herlige kollega Martine. Treet har vært med oss i noen år nå, og er egentlig ikke særlig pent. Men, tradisjoner er tradisjoner! 

Jeg har forsøkt å dra i gang julekalender og julegenserdag også, får se på mandag om jeg lykkes! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg