Årets julekalender

I september dukket det opp reklame for denne julekalenderen i Facebook-feeden min. Og siden lakrisen fra Johan Bülow er SÅ god, ble det jammen til at jeg bestilte den… Selv om jeg bestilte den i slutten av september dukket den opp for bare et par dager siden. Den første sendinga ble borte, så det var en stund jeg trodde jeg aldri skulle få se den her hjemme. Men, nå er den i hus, og jeg er klar for 1.desember. Ok, så er jeg ikke klar med ungenes kalendere ennå, men MIN er iallfall klar. I fjor hadde jeg skikkelig budsjettkalender – skumnisser på glass. Og en gang laget jeg colakalender til mannen min, den ble han glad for.  

Bildet lånt av Blueboxshop.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg