Seks uker til julaften

I dag er det altså bare seks uker til julaften. Det kommer til å gå kjapt! Jeg skal bruke uka på å pakke inn julegavene jeg kjøpte i London, og se over hvilke gaver jeg har/mangler til ungenes kalender. Og lørdag skal jeg og Jonas (6) på Snøfall i Oslo, det gleder jeg meg veldig til. Og så bør jeg fikse julekort snart, men der pleier jeg stort sett å være litt sent ute. Kan jo ha som mål at jeg skal begynne å tenke på dem denne uka?

Spiste for øvrig skumnisser på jobb for å markere dagen. Det smakte godt!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg