8 uker igjen til julaften

Ok, dette innlegget skulle egentlig skrives i går. Da var det nemlig bare åtte kjappe uker igjen til julaften! 

Jeg har startet juleforberedelsene, og har kommet godt i gang med julegavene (noen skal sendes med svigermor til Bergen i helga, derfor fikk jeg god grunn til å starte litt tidlig). Sønnen min har begynt med juleverksted; inspirert av filmen “Karsten og Petras vidunderlige jul” har han laget flere meter med julelenker som nå pryder den ene veggen på rommet hans. Når vi kommer helt til julaften tipper jeg rommet kommer til å minne ganske mye om Gertrud sin julepyntede stue, for de som husker “The Julekalender”.  

Jeg har også kjøpt fem nye julekuler – og snikopphengt tre av dem i en grein i stua “for å se hvordan det ble seende ut”. Men har altså glemt å ta dem ned igjen… Hvis vi får gjester kommer de til å tenke at vi (jeg) er LOCO. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg