Love Actually, en filmkonsert

FOR en spesiell og fantastisk opplevelse! I kveld har jeg vært i Konserthuset og sett Love Actually på storskjerm, med levende symfoniorkester! Det var altså så utrolig flott, og en helt spesiell måte å se denne filmen på. Jeg har sett den sikkert 15 ganger opp gjennom, men det er veldig lenge siden jeg så den på kino – og det å få musikken servert av et førsteklasses orkester gjorde det til en stor film- og musikkopplevelse.

Noen ganger glemte jeg orkesteret fordi jeg var så opptatt av filmen – men plutselig kom jeg på at det faktisk satt ordentlige folk og spilte mens jeg koste meg med film. Det var også gøy å se den sammen med så mange andre – jeg lo flere steder som jeg egentlig har sluttet å le, bare fordi det var andre som gjorde det også… og det var også artig å tenke på at det kanskje satt folk i salen som så filmen for aller første gang. Dette er virkelig julefilmen over alle julefilmer. 

Og tenk, orkesteret spilte til og med låta til Universal, den som er på starten av alle Universal-filmer. Artig!! Film og orkester kommer tilbake i 2018 – anbefales på det aller sterkeste!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg