1. desember

Og nå er den endelig her, selveste julemåneden! Julekalenderen til Jonas ble ferdig i går kveld, Sanna får Fantorangen-kalender fra butikken (med en bok per dag, håper hun liker den, selv om vi mer eller mindre har lest Tassen sier god natt hver kveld i tre måneder). Jeg og Thomas deler en flaxkalender fra svigermor, men jeg har ingen egen kalender i år. Det er litt trist, så får se om jeg gjør noe med det i løpet av dagen i dag…. 

Har tatt toget til jobb klokka seks i dag, håper jeg rekker å pynte juletreet før de andre kommer på jobb. Vi har selvfølgelig kalender på jobb (og jeg prøver å oppfordre alle på avdelingen til å være med på kalenderen, selv om jeg kanskje oppfordrer litt vel sterkt siden jeg ble kalt advents-aggressiv i går. Nuvel. De liker det innerst inne. Håper jeg)

Og julegenseren er selvfølgelig på, det er blitt tradisjon å gå med den 1.desember.   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg