Ukens kupp!

De som kjenner meg godt, vet at den eneste kjøpemarsipanen jeg liker, er påskens fugleæg fra Anthon Berg. De spiser jeg til gjengjeld ganske mange av – en gang i året. Men tror du ikke at Anthon Berg denne jula har kommet med en NY pose, med bittesmå marsipankuler som ser ut som snøballer. Og det er SAMME marsipanen som i fugleæggene! Så nå er også jeg, i en alder av 33, omsider havnet på julemarsipankjøret. 

Det er kommet to nyheter til, i samme serie, mandler med sjokolade og kanel, og hasselnøtter med sjokolade og julekrydder. Noen fikk dem tilsendt på jobb, så jeg har smakt på alle. (For øvrig en god dag på jobben!) Utrolig gode og julete begge to. Og, nå kommer det beste – denne uka er de på tilbud på Nille!  En pose koster ca 60 kroner på butikken (eksklusive greier), men på Nille får du denne uka tre poser for 100 kroner… Intet mindre enn et solid førjulskupp!

(Så gjelder det å ikke være flau når man slenger ni poser marsipan på disken….) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg