Jul i butikkene

Jeg elsker at det begynner å bli jul i alle butikker! Jeg har vært klar for det en stund, og da er det så fint når resten av verden henger seg på, liksom! Jeg trenger ikke nødvendigvis kjøpe så mye, for jeg har etterhvert ganske mye julestæsj  (no kidding!). Men det er noe med å kikke, få julestemning, kanskje se en, ganske fantastisk julekule, eller bli inspirert til å gjøre noe nytt med noe jeg allerede har. 

Dette rommet på Ikea klarte å gi meg skikkelig julestemning i går kveld. Ellers så ble jeg ikke så imponert over julen til Ikea i år, vanligvis lager de alltid noe jeg har lyst på. Men det hadde mye fint å pakke inn julegavene med, gaveposer, merkelapper etc. Jeg kjøpte litt, selv om planen ALLTID er å bruke opp det jeg har hjemme først. Nu vel. 

Jeg var også innom Bohus i går. De hadde en blanding av glam-jul, og den tradisjonelle røde jula med nisser og ruter. De hadde noen skikkelig flotte julekuler, men jeg klarte å styre meg. For denne gang. 

Jeg har fortsatt til gode å sjekke ut julestæsjet til Habitat, Indiska, Hadeland Glassverk og Kremmerhuset. Håper muligheten byr seg! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg