Juleflanell

Jeg er en skikkelig frossen type, og elsker å sove i flanell om vinteren. Og hva er det som er enda bedre enn flanell-sengetøy? Juleflanell, selvfølgelig! KID har tilbud nå, så da ble det julerutete flanell til sengene. De skal bo på hytta, altså… faste lesere har kanskje lagt merke til at jeg har røket på noe julesengetøy før. Og noen ting tror jeg faktisk man kan få for mye av! Men, som jeg har skrevet før – jeg tror vi sover ekstra godt i mykt og lekkert julesengetøy. 

  

Bilde fra KID.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg