Og snøen kom!

Ikke hjemme på Harestua da. Men på hytta. Natt til søndag. Den følelsen, når du våkner til 20 cm snø før jul! Og alle vi med barnehagebarn er vel enige om at lek i snø er bedre enn lek i gjørme… På så mange måter! Så det ble aking, bygging av snøborg og snølykt, lek med bobbane  – og gjennomvåt og storfornøyd sønn. Og jeg fikk littegrann julestemning, noe som ikke er så dumt bare syv uker før jul! 

Og hva har jeg gjort siste uka? Jeg har bestilt julekort og den tradisjonelle fotokalenderen vi gir bort til heldige utvalgte slektninger til jul! Utrolig deilig å ha dette i boks allerede. Nå gjelder det bare å skrive julekortene… tar jeg 10 i uka frem til jul så kommer jeg greit i mål 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg