Jeg sniker julen inn…

… via ungene! De er fortsatt så små at de ikke skjønner eller bryr seg om når det er stuerent å begynne med julegreiene. Heldigvis. Så i dag har jeg og Jonas (5) lagt julepuslespill og lest julebok på senga. Jeg har også kjøpt årets første skumnisse, og et svensk juleblad jeg har kost meg med innimellom i dag. Og ute er det spådd snø, så nå sitter vi med nesa klemt mot vinduet (nesten) og venter på nedbør her på hytta. 

God følelse! Tror jammen meg jeg tar meg en klementin også, jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg