Klassiske julestrømper som skal vare livet ut (eller noe)

Julestrømper med spennende innhold er en tradisjon jeg ønsker å etablere her i huset (selv om jeg må fylle min egen strømpe…). Vi har bare to strømper, så i fjor delte jeg og mannen min en, Jonas fikk en, og baby Sanna fikk ingen. Så, det var en mission for London-turen min i oktober; finne to julestrømper til, sånn at alle får hver sin. Planen var å beholde de to vi har, og supplere med to nye. Men, som vanlig, gikk ikke ting helt etter planen. Jeg falt nemlig for disse julestrømpene på Marks and Spencer, med bokstaver på! Og selv om jeg egentlig bare skulle kjøpe to, så barna fikk hver sin, så synes jeg det hadde vært mest koselig og kult om alle hadde hver sin med egen bokstav på… Dermed havnet tre julestrømper i handlekurven. Den siste bokstaven hadde de nemlig ikke, men den skal jeg bestille på nett. Mannen ble nemlig ørlitt lang i maska da han oppdaget at det var akkurat hans bokstav som manglet… 

Er de ikke fine? Klassiske, enkle, romslige og tidløse. Me like! (Selv om julestrømpene fra John Lewis i heldekkende paljetter også var fristende. Kanskje når jeg får tenåringsbarn!) 

    

Bildet er lånt fra Marks and Spencer

1 kommentar
    1. I denne familien elsker vi nisser…stuen ser ikke ut i desember!
      Og ja, det er en del julesokker også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg