Åtte uker til julaften!

I dag er det bare åtte uker til julaften! De som synes det er lenge til jul har glemt hvor fort ukene går… 

Hvor langt har jeg kommet? Jo, jeg har booket flere julekonserter (jmf. forrige innlegg), jeg har kjøpt (og lest) flere julemagasiner og jeg har kommet ganske langt på julegavene. Akkurat hvor langt jeg har kommet har jeg ikke helt oversikt over, så jeg bør egentlig ta meg en pakkekveld snart, sånn at jeg ser hva som står igjen. Og jeg har kjøpt en utrolig flott og kul kjole som skal få være med på både julebord og nyttårsfeiring. (Selv om sønnen min syntes den var “æsj”. Helt til han skjønte at den ikke var til ham, men til meg…)  

Og – jeg har innledet julematsesongen! Lørdag spiste vi pinnekjøtt med noen venner, og det smakte skikkelig godt. Pinnekjøtt er altså noe av det beste jeg vet… Gleder meg til mer! 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg