Så ble det jul….!

Og plutselig kommer dagen vi har ventet på. Askepott vises på TV, pakkene ligger under treet, ribbelukta sprer seg i huset og vi venter på at gjestene (teller julenissen og pappa som to gjester selv om det er samme person?) skal komme. Kvelden går så fort, og hvert år opplever jeg julaften som nesten litt uvirkelig. Alle forventninger og ukevis med forberedelser skal møtes i noen få timer en ettermiddag og kveld.

Men jul ble det! 

Og det jeg ikke rakk i år, får jeg gjøre neste år. (Selv om sandkakedeigen som fortsatt står i kjøleskapet nok ikke overlever så lenge). Kakene jeg ikke bakte, kortene jeg ikke skrev, vinduene jeg ikke vasket – nå betyr det ingenting, for nå er det jul. 

God jul til alle lesere, takk for følget i år! Og om noen få måneder er det jul igjen 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg