En liten uke til julaften!

Om bare en uke har julaften akkurat blitt til første juledag. Er det bare jeg som synes det har gått ekstra fort i år? Dagen i dag har gått med til å forberede det årlige pinnekjøttlaget som finner sted i morgen. Og det beste av alt, juletreet er kommet i hus og ferdig pyntet, og det lukter så godt!! I år lurte jeg veldig på hvilke farger jeg skulle velge på treet, men endte på en nedtonet versjon av påfugltreet fra i fjor. Jeg skal forsøke å ta et bilde en av de nærmeste dagene, men er godt fornøyd! Jonas synes nok fargevalget var litt kjedelig, men jeg sa han kunne få velge pynt til juletreet vi har på loftstua. Etter å ha blitt presentert for fargemulighetene, har han valgt å gå for lilla… og rødt. Foreløpig er det bare de lilla kulene som har kommet opp, og det ble veldig fint, men er litt usikker på de røde. Hm…

Kvelden ble tilbragt i Lunner Kirke på julekonsert med Kordial og Lunner Kammerkor, en årelang tradisjon. Det ble som vanlig mange gode musikkopplevelser og en stor dose julestemning. Herlig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg