To av årets peneste julegaver

I år har jeg hatt som regel at jeg skal bruke opp papir, bånd og merkelapper jeg har liggende, før jeg kjøper nytt. Det eneste det har “vært lov” å kjøpe er tape og brunt kraftpapir. Jeg har gått på to sprekker (litt silkepapir og noe fint bånd på Søstrene Grene og en rull med hjertepapir fra matbutikken), men ellers har jeg klart meg veldig bra. Dette “ryddeprosjektet” har ført til endel kreativ pynting, men det er gøy å prøve å tenke litt nytt. Mitt beste tips dette året er å pynte med hama-perler. Jeg har laget noen stjerner, og skal starte storproduksjon til neste års gaver. Fint, ikke sant? Jeg prøver også å gjenbruke gaveposer og esker, og jeg bruker opp igjen fint papir for å pynte brunt innpakningspapir.  

Her har en gaveeske fra Body Shop fått nytt liv med et postkort som dekker logoen.
Pynt med perler, ble det ikke fint?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg