Tredje søndag i advent…

… og jeg er syk! I dag har jeg sendt resten av familien på juleselskap, mens jeg har tilbragt dagen på sofaen for å bli frisk. Er det noen som forstår hvor mye det koster en julefreak å måtte gå glipp av et juleselskap??

Men jeg utnyttet tida godt – i tillegg til å sove, rakk jeg å se ferdig “The Holiday” (som jeg begynte på her om dagen). lese juleblader, høre på julemusikk og se en ganske teit film jeg fant på Netflix som het “A Royal Christmas”. Og ute var det skikkelig julestemning med puddersnø. Da de andre kom hjem fikk jeg medbrakt julemat og riskrem, så alt i alt en fin dag, selv om jeg heller skulle vært frisk og på julefest. Men forhåpentligvis betyr det at jeg gjør det unna nå, og er frisk når det virkelig gjelder om et par ukers tid!

Ha en fin førjulsuke!  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg