Jul på Hadeland Glassverk (i år igjen!)

Ingen jul uten en tur til Hadeland Glassverk. Jeg er hjemme i permisjon med Sanna (6 mnd), og i dag var vi fire mammaer og babyer som hadde barseltreff på Glassverket. Veldig koselig å ha god tid, kikke i (nesten) alle butikkene, og spise god mat og boller.  

Og selv om det regnet og var skikkelig guffent ute, klarte de å gi meg litt julestemning likevel. Hadeland Glassverk er alltid så fint pyntet både inne og ute, og selv om det er massevis av gaveideer der, så endte jeg opp med å kjøpe flest gaver til meg selv… Hvordan klarer de å lage noe nytt jeg har lyst på hvert år!? For første gang har de stort julemarked i eget bygg, hvor de har samlet alt av pynt og spiselige gaver. Mye fint! Høyt under taket og god plass til barnevogner gir pluss i boka også. 

Besøker du Glassverket i helgene er det blant annet hest og kjerre-kjøring og glassblåsing for å nevne noe.


Det øverste bildet er fra årets nyhet, julemarkedet. Og det nederste er tatt et par tår tilbake, da det var (litt) snø. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg