Julekalender fra L’occitane

Mamma sier at jeg må være litt grei med meg selv som er hjemme i permisjon og ikke sover så mye på nettene. (Og jeg hører jo alltid på mamma!?) Dermed unnet jeg meg adventskalenderen til L’occitane i går. Tenk så mange digge produkter jeg kan prøve før jul! Den kostet 500 kroner, og det syntes jeg ikke var sååå dyrt. (Til sammenlikning koster BodyShop sine julekalendere fra 1200 og oppover i følge nettsidene deres, og så grei kan jeg ikke være med meg selv. Men 500 er innafor!) Som jeg gleder meg!! 

Ps: Bare sju uker til julaften i dag! 


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg