En slags test av Freia Snømann

For det første, hvorfor har ikke Freia eller Nidar tilbudt seg å sponse meg?? Det går jo med noe julegodteri, for å si det sånn. Men som blogger med integriteten i behold, så har jeg på eget initiativ prøvd en av årets nyheter. Og siden jeg måtte betale selv (og det bare er tirsdag), så gikk jeg for den minste – som altså er en snømann fylt med melkekrem fra Freia. Eller, er den ny? Jeg kan ikke huske å ha sett den før. 

Og jeg skal si det med en gang – jeg lot meg sjarmere av snømannfiguren. Den var veldig søt. (Ja, dobbel betydning der) Likte også det hvite melkefyllet. Det var mindre av det enn jeg trodde, men jeg er mest glad i den vanlige, brune sjokoladen, så det gjorde ingenting. Den smaker litt som Kindersjokolade, og kommer i en fin, liten pakning. Den er også lett å dele i to, dersom du ønsker å dele den med noen. Pass da bare på at du ikke gjør samme feil som meg, gir bort kroppen og beholder hodet selv. For da blir det ikke så mye sjokolade på deg. 

Oppsummert: Sjarmen med figuren gjør at det føles verdt de 12-13 kronene jeg måtte ut med. Og jeg ser for meg at jeg kan komme til å kjøpe den igjen dersom julelengsel og sjokoladesug skulle møtes i hylla på butikken igjen.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg