God jul

Så var dagen her! Selveste julaften. Jeg feirer i nytt hus for første gang, og det blir en rolig feiring med mann og barn. Vi er godt i rute, så akkurat nå er det titting på Tre nøtter til Askepott som jeg satte på pause i stad. Askepott hører med! Julegrøt har vi også spist, og ribba har stått i ovnen i flere timer allerede. Det ryktes at julenissen kommer på besøk etterpå, men vi får se om han dukker opp. Han har vel mange hus han skal innom i kveld… Må innrømme at jeg gleder meg litt til pakkene jeg også. Jeg tenker ikke så mye på dem før jul, men når jeg ser det ligger gaver der med mitt navn på.. det er jo umulig å ikke bli litt nysgjerrig?    

Siden det er julaften takker jeg for meg for i år, men du skal se at jeg plutselig er tilbake om en ti måneders tid… Og til da – riktig god jul og et fantastisk godt nytt år til nye og gamle lesere! 

Julebord dekket til tre. (Og ja, det ble noen grønne julekuler på meg i år, men som dere ser har jeg allerede fått bruk for dem… 😉 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg