Julekonserten som gir meg aller mest julestemning

Selv om jeg kanskje burde ha tilbragt kvelden i går med min mann, bryllupsdagen tatt i betraktning, ble det julekonsert i Lunner  kirke med Kordial og Lunner Kammerkor istedet. Den muligheten byr seg jo bare en gang i året, mannen min ser jeg hver dag…

Det ble årets siste julekonsert, men denne konserten må jeg få med meg for å få skikkelig julestemning. Og om det var julestemning i går! Snøen lavet ned, og gjorde verden hvit og vakker. Og kor og solister var bedre enn noen gang, synes jeg. Og selv om jeg ikke er religiøs, så er det noe med kirkebygg. De gir en stemning og en ro jeg finner få andre steder. En herlig opplevelse – nå ER det jul! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg