En uke til julaften!

Tenk, bare en liten uke til julaften i dag. Vi har kjøpt juletre som står og tiner i garasjen, så nå føler jeg virkelig at det nærmer seg jul. Lørdag skal vi ha juleselskap med 19 personer til bords, og det er mye som gjenstår til da. Blir ørlitt stressa av å tenke på det, men jeg vet at vi kommer i mål til slutt. Så får vi heller slappe av etterpå.  

Jeg er ikke ferdig med årets julekort, så jeg skriver så blekket spruter. Jeg klarte ikke å finne et bilde av sønnen jeg syntes egnet seg som julekort i år, så istedenfor å trykke opp slike kort, har jeg fremkalt bilder av venner og familie som jeg har tatt gjennom året. Så heller enn bilder av junior og oss, får folk bilder av seg selv.. (og det er da mye mer spennende, eller hva?) 

Noen av årets julekort ser derfor slik ut:

Posene er kjøpt på IKEA. Oppi er det bilder, julekort og kanskje blir det noen twist også…   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg