Julestemning i Frogner Kirke

Julekonsert nummer to av fire for i år ble unnagjort i Frogner Kirke i går sammen med mamma, samboeren hennes og verdens beste storesøster. Skikkelig familieutflukt! Jeg er glad jeg har en familie som er like julete som meg selv, det kommer godt med for en Julefreak. 

Selve konserten var veldig bra; Ole Edvard Antonsen, Sølvguttene og Didrik Solli-Tangen. Jeg hadde ikke vært på konsert med dem tidligere, men hadde høye forventninger. Heldigvis ble de innfridd! Jeg likte spesielt at Antonsen spilte temaet fra Tre nøtter til Askepott – det er lite som gir meg mer julaftenstemning enn den musikken. Solli-Tangen hadde også en fantastisk versjon av Nordnorsk Julesalme, en sang jeg liker veldig godt. Og Sølvguttene – imponerende! Halleluja gav oss gåsehud, og den gæliske julesangen som ble fremført til slutt av alle tre var helt nydelig. De har konsert hvert år, så neste år har du muligheten igjen. Anbefales! 

(Og det er noe med julekonsert i kirker, det gir en helt spesiell, høytidelig stemning) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg