1. søndag i advent…

… og jeg har faktisk ikke fått opp adventsstaken. Uææ! Og helt ærlig så vet jeg faktisk ikke helt hvor den er, heller… Men jeg skal lete etter den i morgen. Vi har kommet hjem fra Bergen i dag, og tiden jeg kunne brukt på å lete etter lysestaken har jeg brukt til å ordne husets julekalendere så de er klare til i morgen. Det er jo også veldig viktig! (Bilder kommer i morgen)

Dessuten er en ny tradisjon skapt i dag. Vi har vært på den lokale julegrantenningen, og det var superhyggelig. Lysfest i Bergen i går var imponerende og vakkert, men litt mindre forhold er heller ikke dumt. Hyggelige naboer, gløgg, snø som knitrer når man trår på den (sorry, Bergen – det er lite som slår snø i adventstida), gang rundt juletreet, glade barn som møter kjente fra barnehagen – og selvfølgelig – julenisse.

Sønnen min er bare to, men han vet godt hvem julenissen er. Og at han har med pakker. Så det var to store øyne på en liten gutt da nissen kom, og jammen hadde han med seg godteposer også. Sønnen holdt pappaen sin hardt i hånda, men var ikke skremt, og tok i mot posen sin selv.

Dette er det beste bildet jeg fikk av nissen (men han ønsker vel å være ganske anonym, han nissen):


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg