Nå kommer vinteren!

Da jeg gikk av toget på stasjonen i dag var det hvitt på bakken, og jeg ble så glad for jeg var egentlig kald, men det gikk over, og jeg fikk snø i hodet og trærne var hvite og finnes det egentlig noe så fantastisk som snø før jul? Lufta lukter snø og lykke, man skulle ikke tro det var mulig, men det gjør den, det river i nesa, men det lukter snø, og det lukter peis for folk fyrer når det snør og jeg tenker at de gleder seg til jul. 

I kveld har vi danset til Her kommer vinteren og Når hele himmelen faller ned. Måtte det vare! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg