Vil du ha julekort i postkassen din i år?

I fjor fikk jeg noen få julekort i postkassa, og det er jo så hyggelig! Synes du det høres fint ut? I år som i fjor vil jeg forsøke å dra gang “send julekort til en fremmed” her på julebloggen. I fjor fikk jeg julekort fra to fremmede (håper dere melder dere på igjen!) og det var faktisk overraskende fint, synes jeg. Jeg vet jo ikke hva slags erfaringer de gjorde seg, men jeg synes det var koselig. Du gjør som følger – dersom du vil skrive og få julekort i år, send navn og adresse til [email protected]. Om en stund sender jeg deg navn og adressene du skal sende julekort til. Jeg kan iallfall garantere at dere får kort fra meg, men jeg har nok ikke laget det selv. Jeg skal til gjengjeld love å legge ekstra stor innsats i selve teksten…

Blir du med?   

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg