Syv uker til jul!

I dag er det bare syv uker til jul. Det går fort! Jeg har allerede såvidt begynt å tenke på hvordan i all verden jeg skal få tid til alt, men jeg tror jeg kjører samme strategi i år som i fjor – det jeg rekker, det rekker jeg – og det jeg ikke rekker får jeg gjøre neste jul.

Men den kommende uka har jeg en plan om å skaffe meg oversikt over hvor mange julegaver jeg har liggende (jeg pleier jo å kjøpe dem gjennom året, så greit med en opptelling før den virkelige julegavehandelen setter inn) og jeg har også lyst til å bake marvposteier. Det rekker jeg aldri – men siden de med fordel kan fryses, så tror jeg at jeg skal prøve meg på novemberbakst i år. Oppskrift og resultat kommer selvfølgelig. 

2 kommentarer
    1. Heia Mari og marvpostei! Er det vanskelig, tro? Gleder meg til å lese om det. Jeg skal prøve meg på biscotti i år. Med nøtter og tranebær.

    2. Lise Nikolaisen: Jeg har laget det en gang før, det er ikke så vanskelig, men det er et par ulike operasjoner. Kommentaren din motiverer meg, og jeg erklærer herved at dette er noe jeg skal få til før jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg