Jul på IKEA 2014

Jula er kommet til IKEA. Heldigvis for meg skulle vi ha diverse møbler derfra, og det passet å dra i dag. Jeg hadde aldri fått med mannen bare fordi jeg vil se over juleutvalget deres, men i dag ble det to fluer i en smekk. (For meg, altså).

Nå synes jo jeg det er superkoselig å gå rundt i et varehus som er pyntet til jul, og det holder egentlig det. I år trengte jeg ikke å kjøpe så mye (klapp på skuldra!), og det er nok en kombinasjon av at jeg har mye fra før, og at det ikke var så mye som fristet akkurat i år. Men jeg merket meg to ulike stiler for årets julepynt. Den ene var den tradisjonelle, skandinaviske med mye rødt og pynt i naturfarger. Den andre stilen var litt glam, med mye gull og glitter. Og da spørs det jo hva man liker… 

Noe småtteri ble med hjem, blant annet noen ruller med julepapir. Det synes jeg alltid IKEA er gode på, og jeg liker at de har godt utvalg av resirkulerbart julepapir i tillegg til det vanlige, glinsende som må kastes i restsøpla. Jeg har også handlet meg marsipanformer, og jeg skal gi rapport om hvordan de fungerte litt senere i sesongen. 

For dem som trenger litt julestemning nå, er IKEA absolutt verdt et besøk. Og det er best å skynde seg, i fjor var jeg der en måned senere, og da var det nesten ikke noe julepynt igjen.

2 kommentarer
    1. Haha. Jeg er på Ikea ukentlig, mitt nye nærsenter. “Tar bare bilen en tur og stikker bort på Rema”, sier jeg, og vips, så er jeg plutselig på Ikea også, gitt, under dekke av at de jo har så gode knekkebrød.. Men jeg har likevel klart å gå forbi julepapiret og pynten ved kasseområdet begge gangene nå. Jeg trenger jo julepapir. Hvordan er det mulig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg