Førjulen er i gang – nå også på jobb.

Jeg jobber i verdens beste redaksjon, og i år som i fjor har vi markert at det er mindre enn to måneder til jul. Inger-Lise, som er like julete som meg, hadde bakt noe jeg ikke har smakt før, nemlig myk pepperkake i langpanne. Det smakte av deilig julekrydder, og helt riktig for denne tida av året. Og sammen med gløgg… Nam! Jeg håper jeg får lov til å dele oppskriften med dere etterhvert, det var en super kake som passer ypperlig som erstatning for småkakene.

Vi fikk for øvrig ganske mange kommentarer da vi laget gløgg, og selv om de fleste syntes vi er rare, og at det er litt tidlig (kan skjønne det??), hørte jeg også en liten stemme som sa “Men det lukter veldig godt, da”. Så jeg tenker at de nok bare er misunnelige på oss som vet å kose oss!

4 kommentarer
    1. Åh, tenk å kunne kose seg slik i oktober!
      Så heldig du er som har en kollega du kan glede deg med <3
      Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min - gleder meg til å følge deg i denne herlige førjulstiden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg