To måneder til jul

Og så var det endelig 24.oktober – og bare to små måneder til jul. Dette har jeg gledet meg til! Jeg har sett at jeg har hatt noen treff i høst – noen få kikkere som har blitt stadig flere mot slutten av oktober. Det gjør meg glad, for det betyr at det er flere enn meg som begynner å glede seg til jul så tidlig! Jeg er også glad for at jeg er kommet dit at jeg kan vekke julebloggen min til live igjen – og jeg håper at du vil følge meg gjennom de neste to månedene.

Julefølelsen har allerede begynt å komme hos meg. Helt konkret begynte det på jobb, en av de siste dagene i september. Alt om julen, julebladet til Norsk Ukeblad, hadde kommet fra trykkeriet, og jeg fikk høytidelig lov til å kikke gjennom det eksklusive (det føltes iallfall slik) prøveeksemplaret, før jeg måtte levere det tilbake. (Etter noen dager fikk jeg mitt eget i posthylla, altså). Men følelsen da jeg bladde i det ferske julebladet den dagen, minte meg på at den fineste tida på året ligger foran oss. Og den tida, den begynner nå!

Riktig god førjul til alle – nå starter moroa!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg