Et fint øyeblikk

I dag har vi hatt samtale med fotografen til bryllupet om hva slags bilder vi ønsker at han skal ta. Mens vi var der snakket vi om at det MÅ komme snø, og at det er så fint med bilder når det er hvitt ute osv. “Og ikke sånn mørkt og trist som det er i dag”, som vi sa. (Det regnet og stormet).

Vi takket for oss, gikk ned trappen – og fikk helt sjokk! Det var hvitt overalt – både på bakken og i lufta. På bare en time hadde verden blitt en litt annen…

Det var mitt mest magiske øyeblikk så langt denne førjula.

(Og jeg anbefaler alle å høre på “Når himmelen faller ned” av Anne Grethe Preus)

3 kommentarer
    1. For en som er julegal kan det ikke bli et mer romantisk bryllup enn om det kommer litt snø i håret! Jeg giftet meg 2. mai og hadde sludd i håret riktignok, det var _ikke_ romantisk… ;o)

    2. Anne Berit: Oi, sludd i håret kan umulig være bra for sveisen! Jeg satser på snø på bakken, minus fem – og kanskje et lett snødryss mot slutten av vielsen. DET hadde vært fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg