Julestemning i Syden-land

Det har vært stille fra meg et par dager nå – jeg har nemlig slitt litt med julestemningen. Jeg befinner meg på Gran Canaria i forbindelse med jobb (ja, stakkars meg!), og her er det ikke mye som vitner om at det nærmer seg første søndag i advent.

Men, i dag kom jeg over et julemarked på Den Norske Klubben i Arguineguin. For et lykketreff! Det var markedsdag i byen også, og jammen hadde ikke selgerne også noen julevarer å by på. Det kunne ha blitt nissetruser til alle i familien, men jeg valgte å gå forbi akkurat den boden.

 1. Håndarbeidsgruppa har lagt seg i selen til jul 2. Enorme julestjernetrær til salgs på det lokale markedet. “Flergrenet” får en ny betydning nå. 3. Nissesmekker til junior. Det fantes også nissestrømpebukser og nissetruser, for å nevne noe. 4. Et lass med hjemmestrikka sokker, som jo er en perfekt julegave!. 5. Jeg kjøpte meg nye julesokker. Og et par til en liten venn…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg