Juleexpo

I helga er det juleexpo på Norges Varemesse på Lillestrøm. Jeg skulle gjerne vært der, men jeg tror ikke tiden strekker til. Men dette ser definitivt ut som et sted for en juleentusiast!

I tillegg til mange, mange julerelaterte utstillere, er det også et julete underholdningsprogram med høytlesning fra Snekker Andersen, julemøte med Manuela fra bloggen Passion 4 Baking (hun har gitt ut julekokebok i år – den står herved på ønskelista mi!), juleverksted for barna, kurs i kranser og dekorasjoner, lappesøm og nisselaging – og mye, mye mer.

Jeg tror ikke jeg tør å grine meg til en tur dit, men det frister. Veldig! Tror jeg må sette det på listen for neste års aktiviteter.

Noen som har vært der og som kan gi en rapport om det er verdt turen og pengene?

Mer informasjon finner du her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg