Vil du ha julekort fra en fremmed?

Det er jo så hyggelig å få julekort i postkassen. Det blir færre og færre hvert år, men desto koseligere med de som kommer.

Kan ikke vi som ønsker oss julekort i posten, forene oss? Tanken er følgende: Dersom du ønsker deg julekort i posten, send meg adressen din. Forutsatt at det er noe interesse for dette, så sender jeg deg fem adresser i retur, som du sender julekort til. Da er vi garantert noen “ordentlige” julekort i posten – det er vel veldig hyggelig?  

Det var den svenske julebloggeren Maries Strålande Jul som satte meg på ideen, selv om hun gjør det litt annerledes. Send navn og adresse til [email protected]. (Og hvis interessen er laber – så skal jeg love at dere i det minste får julekort av meg!) Frist for påmelding: 20.november.

Bli med, da!!

(Julekort fra Wikipedia Commons)

4 kommentarer
    1. Camilla: Jepp! Men du slipper å sende sokker og sjokolade, en stooor fordel! Og jeg synes å huske at du ble lovet mange års ulykke hvis du IKKE sendte sokker og sjokolade videre, jeg lover bare noen hyggelige kort i posten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg