Det gjelder å starte tidlig…

Jeg kjøper julegaver hele året (både fordi jeg liker det, men også for å spare penger) – og i kveld var tiden inne til å se over årets utvalg. Så nå har jeg faktisk pakket inn hele 16 julegaver (puh!), og det føles bra å være så godt i gang! Lørdag har jeg og Thomas litt tid for oss selv i byen, men for å vite hva vi mangler måtte jeg altså finne ut hva vi hadde i hus. På grunn av bryllupet må vi være tidlig ferdige i år.

Jeg har pakket inn mest gaver til barn i kveld – de er det morsomt å kjøpe også! Hvordan pakkene ble seende ut viser jeg dere senere.

PS: Jeg rakk ikke oppdatere bloggen i går, men hurra for under 7 igjen uker til jul!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg