Like før…

Etter å ha klart å blogge hver dag siden 24.oktober, måtte jeg kaste inn håndkledet da jeg ble liggende med en skikkelig førjulssykdom. Skal spare dere for detaljene, men julestemningen fikk seg en god knekk. Heldigvis er jeg mye bedre nå, akkurat i tide til aller siste innspurt. Det jeg ikke rakk, det rekker jeg ikke – og noen har til og med påpekt at en opprenskende sykdom rett før jul er en fordel for kaloriregnskapet, så man kanskje ikke legger på seg så mye i romjula. Ehm, dem om det…

I dag reiser vi til Hønefoss hvor vi skal feire jul, men har litt småtteri som må gjøres før den tid. Pakke, dusje, skrive et par julekort til, rydde opp i leiligheten, vanne juletreet, pakke inn en gave, Skype med svigermor, finne frem penklærne osv osv. På tide å komme i gang, med andre ord!

I morgen kommer årets siste innlegg – så jeg venter til da med å ønske dere god jul.

Et stemningsbilde fra 2. juledag i fjor – det blir for fort mye jul for en julefreak! Julefreaks storesøster tar det hele hakket mer med ro!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg