Juletreet vårt

Etter å ha forsøkt å ta mange bilder av juletreet vårt, måtte jeg bare gi opp. Det er rett og slett ikke mulig å ta et bilde som yter treet rettferdighet. Jeg synes nemlig det ble veldig fint i år, men litt vanskelig å se på bildet… (Mål for neste år: ta bedre bilder!)

Jeg har pyntet med rødt og hvitt til en forandring, tidligere har treet mitt gått blått og sølv. Leiligheten vår er ikke så stor, men med juletre i stua, trenger man egentlig ikke så mye annen julepynt. Jeg har også tatt bilde av noen av favorittene på treet. Tror jeg liker reinsdyrene aller best…  

 

1. Julejente fra KID 2. Treskilt fra interiørbutikk i Gøteborg (kjøpt i fjor) 3. Elg kjøpt på julehuset i Bergen 4. Fugler fra Pentik 5. Reinsdyr fra fjorårets julekolleksjon på IKEA.

Hvordan pynter dere treet?

2 kommentarer
    1. For et fint tre, Mari!
      Koser meg med å lese bloggen din innimellom taleskriving, baking og gløggvarming. Tok juleferie i dag og det vil si at min første feriedag skal fylles opp… 🙂
      Og de oreokulene altså, de er jeg innmari lei for at jeg ikke var med å lage. De så HERLIGE ut!
      Hils Thomas, gi Jonas en kos og ha en deilig julehelg!
      Klem fra Ingeborg

    2. Ingeborg: Jepp, ganske fornøyd med årets tre – konglene fra Hurdal fikk også plass, siden de var så hvite og fine!! Og oreokulene ble faktisk veldig gode, tipper de slo samtale med presten ned i støvlene… God jul!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg