Julemarked på Blå

Siden dagens planer om å dra på julemarked på Bygdøy med ei venninne ble avlyst, måtte jeg finne på noe annet hyggelig å gjøre i dag. Jeg endte opp på julemarkedet på Blå ved Akerselva. Der har jeg aldri vært før, men skal definitivt tilbake et annet år. Så mye artig til salgs! Masse fine smykker, strikkede luer, votter, sokker og andre plagg. Håndsydde, retro barneklær, glasskunst og spiselige gaver. Varme vafler hadde de og, selv om jeg på mirakuløst vis klarte å holde meg unna.

Endte med to kjeder til meg selv, babyvotter til mini og en gave. Bra jeg ikke hadde med meg mer kontanter, for å si det sånn… Tror det er åpent neste helg og, om dette fristet noen. Turen hjem langs Akerselva var skikkelig fin – passe kaldt, knitrende snø under føttene, islagte fosser og frosne ender. Skikkelig vintervakkert!

Resten av andre søndag i advent har jeg brukt til å lage oreokonfekt. De er ikke helt ferdige, så jeg får rapportere om resultat og oppskrift i morgen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg