Julekort

For nybakte foreldre slik som vi er her i huset, er det obligatorisk med bilde av babyen på julekort til venner og kjente. I dag har vi tatt undervannsbilder av Jonas med nisselue på babysvømminga, så da er det vel ingen tvil om hva motivet blir i år! Jeg synes det er koselig å få bilde av venner og barna deres til jul, og håper vi får noen, selv om det dessverre blir færre og færre julekort for hvert år. Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig god på å skrive dem, men i år skal jeg klare noen. Jeg må jo det når jeg får så fine julekort å skrive på?

Dersom du synes julekort med babybilder er teit, og heller vi lage andre kort bør du ta en titt innom Hjertebodens juleblogg. Her er det utrolig mange flotte, hjemmelagede kort. Kunne ønske jeg var like flink! (Men har heldigvis en fotogen sønn.. ;o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg