Jul på Downton Abbey

Flere enn meg som følger med på Downton Abbey? Det første jeg så av serien var julespesialen i fjor, men da ble jeg til gjengjeld skikkelig hekta. (Så de to første sesongene på ganske så kort tid…)

I dag så jeg søndagens episode, og jammen kunne ikke NRK fortelle at det kommer en julespesial i år også! Hurra for Downton Abbey og julestemning 2. juledag!! (Greit å ha noe å glede seg til når alle pakkene er åpnet julaften. All moroa er ikke over…) 

Dessuten er det godt å vite at det ikke er så lenge til neste gang når siste episode av denne sesongen vises søndag…  Flere enn meg som gleder seg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg