Påfuglfeber

Helt siden jeg så noen fantastiske påfugler til å ha på juletreet hos Macy´s i New York i fjor høst, har jeg hatt lyst til å dekorere et tre med påfuglfarger. Det blir nok ikke i år, men nå har jeg i det minste fått startet en liten påfugljulesamling. (Angrer så på at jeg ikke forsøkte å få med meg en påfugl hjem fra USA)

Indiska har fine fugler med paljetter, og grønne glasskuler med påfuglmønster. Hos Søstrene Grene fant jeg glassfugler med påfuglfjær. I en butikk her på Sagene så jeg også en påfugl med en lang, flott hale, nesten som den i USA. Har ikke kjøpt den ennå, siden prisen var litt stiv, men jeg er i tenkeboksen…

Hvis det noen gang blir et påfugltre på meg, vil jeg kombinere det med grønne og turkise kuler. Hva tror dere, kan det bli fint?


Påfuglen fra Macy´s


Påfuglinspirert pynt fra Indiska 

2 kommentarer
    1. Hei!
      Så koselig blogg du har! De har en flott påfugl i sort og sølv på KID ! Den måtte da passe utmerket i samlingen din 🙂 God jul når den tid kommer. Klem fra Helene

    2. Helene: Tusen takk for tipset! Da skal jeg skynde meg på KID for å se om jeg finner meg en påfugl til. God førjulstid til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg