Bææææ

Og der, litt etter ribbesesongen, var jammen pinnekjøttsesongen også i gang. I kveld har jeg kost meg med pinnekjøtt og riskrem på Stortorvets Gjæstgiveri. Anledningen var julebord med mine kollegaer, og jeg føler meg superheldig som får være med på julebord selv om jeg er i mammapermisjon.

Og jeg må innrømme (uten at dette nå skal bli en mammablogg, altså), at det var utrolig deilig å hoppe ut av joggebuksa og inn i finkjolen, og kunne nyte et bedre måltid VARM mat helt uten stress… Skikkelig førjulsluksus!

Og hvor godt er ikke pinnekjøtt når man ikke har spist det siden sist? NAM!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg