Nye pepperkakeformer til samlingen min

I fjor kom pepperkakeformsamlingen min opp i 115 ulike former, og den har vokst siden da. Har ikke tellinga, så det får komme når vi skal bake årets pepperkaker. Men jeg viser gjerne fram formene som kom i posten for noen dager siden. Formina.se  har kjempemange morsomme og billige former. For å unngå toll, bør man bestille for mindre enn 200 kroner, men du finner oppskrift på hvordan du bør gjøre det på siden deres. Jeg betalte ca 250 for 18 former inkludert porto – synes slett ikke det var ille. Raske var de og, tok under en uke, om jeg husker riktig.

En annen side jeg anbefaler heter Cheap Cookie Cutters. Siden er amerikansk, så de bruker litt lengre tid på å sende. Tror det tok ca tre uker i fjor.

Favoritten blant mine nye former er nok sauen sett forfra, men jeg liker også fuglen veldig godt. Gleder meg til å bake med nye former!

Hvilke av de nye formene mine liker du best?  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg