To måneder til jul…

… og dermed er julebloggen aktiv igjen!

Jeg har selvfølgelig begynt å glede meg til jul. Her er noe av det som har gitt meg bittesmå glimt av julesteming allerede:

  • Sesongens første klementiner.
  • Julepynt på Åhlens (ja, de begynner tidlig. Hurra for det!)
  • Årets julemarsipan i butikken – blir i godt humør selv om jeg ikke liker kjøpemarsipan…
  • Julegaver. Jeg har selvfølgelig begynt for lenge siden. Jeg har til og med pakket inn noen allerede, siden de skulle haike til Bergen for et par uker siden.
  • Årets julemagasiner. I fjor ventet jeg så lenge med å lese KK Jul at jeg ikke rakk det før det var for sent, derfor benyttet jeg første anledning i år.
  • Gløggflaska fra i fjor som fremdeles står oppå mikroen. Lurer på om den fortsatt smaker godt?
  • Nissene på colaflaskene. Til og med julepyntede hvetemelposer rører meg i julehjertet.
  • Ikke minst gir det julestemning å skrive årets første juleblogginnlegg, med fjorårets julefavoritter på øret. Så får det heller være at samboer rister på hodet, og forteller vår to måneder gamle sønn hvor snål mora hans er. Det lever jeg godt med!

 

Jeg ønsker dere en fantastisk førjulstid, og håper dere tar turen innom igjen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg