Årets jul på Åhlens

Jula hos Åhlens likner på seg selv. Som tidligere år har de en blanding av tradisjonell julepynt i rødt og hvitt, med trehjerter, rutemønster, røde nisser etc, i tillegg til moderne pynt i masse farger, som glitrende converse, rosa ugler og hodeskaller i sølv til å henge på treet.

Juletekstilene er tradisjonelle – rødstripete forklær og grytekluter, hjertemønstre, broderte puter og juletrematter i filt. Masse julestemning!

En av mine favoritter er reinsdyrhoder til å henge på treet – noen av dem måtte være med meg hjem.

Og siden sofaputene mine har tjent som ammeputer i høst, og dermed er flekkete og lukter sur melk, unnet jeg meg to mørkegrå puter med rødt og hvitt broderi. Slik skal også sofaen bli julefin i desember!

hjemmesiden deres falt jeg for et rødt etasjefat og et kakestempel til å merke årets julekaker med hjemmelaget, så det spørs om det ikke blir en tur til på meg…

2 kommentarer
    1. Maries strålande jul: Jeg er også mest glad i den tradisjonelle pynten, men har noen innslag av mer “crazy” pynt på treet også, som et eiffeltårn i sølv og et par riddere i stoff. Liker at Åhlens har begge deler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg