Julelunsj i høyden

Heldige meg som jobber et sted som spanderer både julebord og julelunsj! Var på julebord forrige helg, og i dag var det julelunsj i arbeidstida på Holmenkollen Park Hotell. Luksus! Ble hentet med buss på jobben – og kjørt tilbake etterpå. Strålende vær gav nydelig utsikt fra toppen av Oslo, og gav meg skikkelig julestemning!

Jeg ble jo litt bekymret da jeg så at det stod forrett på bordet, for da tenkte jeg at vi bare kom til å få en dessert… (Krise!!) Men heldigvis var det julebuffet til hovedrett – og ikke minst kake- og dessertbuffet! Herlig, herlig!

Ingrid Bjørnov og Atle Pettersen underholdt – Bjørnov var faktisk overraskende morsom. Da vi gikk fikk vi godtepose, og det satte jeg jo stor pris på (selv om det var hotellansatte og ikke nissen som delte dem ut) – og som om ikke det var nok får vi julegave på jobb i morgen.

Noen tar sikkert dette for gitt, men med en lærer-mamma vet jeg at det ikke er sånn i alle jobber. Jeg håper det går lang tid før jeg slutter å sette pris på hva min fine arbeidsplass gjør for sine ansatte.   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg