Mitt førjulsbord

Merker det blir litt lite tid til juleblogging nå rett før jul – det er jo så mye annet som skjer! Gaver som skal kjøpes, pakkes inn og deles ut, venninnetreff, litt ekstra jobb for å bli ferdig til ferien, julekort som ikke skriver seg selv (i år heller!) osv.

Men her er et par bilder fra bordet vårt på lørdag – Thomas og jeg hadde invitert Østlands-familien vår på pinnekjøtt. I år var vi “bare” 11, så bittelitt bedre plass enn i fjor da vi var 14.

Lyset er litt rart på bildene, men forhåpentligvis gir de et inntrykk av hvordan jeg velger å dekke mitt julebord. Ser kanskje litt mer ut som et nyttårsbord enn et julebord, når jeg tenker meg om.. Men man tar det man har! (Og jeg liker blått!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg